Sunday, October 5, 2014

website တစ္ခုကို ေထာင္ျပီး စာေရးသူမ်ားအတြက္ ရိုးရွင္းတဲ႕ စာအုပ္PDF ေလးပါ

    k              ကြ်န္ေတာ္ ပမထမထုတ္လုပ္တာက
Facebook လုပ္ခ်င္တဲ႕ သူေတြအတြက္ အဆင္
ေျပေစရန္ နည္းလမ္းစာအုပ္ပါ သို႕ေသာ အဆင္
မေျပသူမ်ား ေတြ႕ရသလို အဆင္ေျပသူမ်ားလည္း
ေတြ႕ရပါတယ္ ဘာကြဲျပားသြားလို႕လည္း မသိ
ကြ်န္ေတာ္လုပ္တာလည္း စာအတိုင္းပါပဲ
female , male ႏွိပ္လိုက္တာနဲ႕ တမ္းျပီး
facebook ဖြင့္သြားတာပါ ျပီးေတာ့မွ code
ေတာင္းပါလိမ့္မယ္ ဒါပါပဲ Please Verify
Your  Identity စာေၾကာင္းေပၚလာရင္ေတာ့
lock က်ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

k            ကဲ႕ ဒုတိယစာအုပ္အေၾကာင္းေျပာျပေပါ့
မယ္ ကြ်န္ေတာ္ kaungkalay ေရးလိုက္တာေတာ့
Useful  for  blog maker စာအုပ္ပါ blog ေပၚမွ
စာေရးျပီး တင္ခ်င္သူမ်ားအတြက္ အေျခခံစာအုပ္
ပါ ကြ်န္ေတာ္ လုပ္တဲ႕ အခ်ိန္ပါ ေျပာျပထားပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္မနက္ ၃ နာရီမွ ၇နာရီ အတြင္း
လုပ္တာပါ စာအုပ္မွာလည္း ေရးထားပါတယ္
အတိအက်ပါပဲ အခက္အခဲ မရွိေအာင္လို႕ပါ
blog ေထာင္ျပီးရင္ေတာ့ စာေရးဖို႕အတြက္
အကို ေမာင္ေပါက္ေရးသားထားေသာ စာအုပ္
ကိုပါ ထည့္ေပးလိုက္ရပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ blog
စေထာင္ျပီး မလုပ္တတ္တုန္းက အကို ေမာင္ေပါက္ ေရးသားထားတဲ႕ စာအုပ္ျဖင့္
ျပသေပးခဲ႕ပါတယ္ ယခုဒီကပဲ ေျပာပါရေစ
အကို ေမာင္ေပါက္ကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္
အကိုေမာင္ေပါက္က ကြ်န္ေတာ္ကို ယခုလို
ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးသူဆိုလည္း မမွားပါဘူး
ဒါေၾကာင့္ သူ႕စာအုပ္ျမင္တိုင္းေက်ဇူးတင္မိပါတယ္
ယခုေတာ့ အျခားသူေတြပါ လက္ဆင့္ကမ္းခဲ႕လို႔
ရေအာင္ blog စာအုပ္ထုတ္ျပီး အကိုေမာင္ေပါက္
စာအုပ္ပါထည့္ေပးလိုက္ပါတယ္ အဆင္ေျပပါေစ။
ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ HTML ျဖင့္ ေရးသားထား
ေသာ စာပါထည့္လိုက္ပါတယ္ ဒါက ၄ မ်ိဳးေပါင္း
ထားေသာ zip ပါ
(1) Useful for blog maker
(2) Blogwrite
(3)HTML
(4)One browser
  ကြ်န္ေတာ္ blog ကို ျပဳလုပ္ခဲ႕ေသာ browserက
One browser ျဖစ္လို႕ ထည့္ေပးလိုက္တာ
ဒီzip ကို ရတာနဲ႕ one browser ကို install
အရင္လုပ္လိုက္ပါ ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ HTML
ျဖင့္ေရးသားထားေသာစာေပမ်ား ဖတ္ႏိုင္ပါတယ္
HTML ေလ့လာသူမ်ားလည္း Edit လုပ္ျခင္းျဖင့္
ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္ ပိုျပီးေတာ့ စာသားေတြ ထည့္ခ်င္လည္း ထည့္ႏိုင္ပါတယ္
ေအာက္မွာ ပံုလည္း ျပသားပါတယ္။စာေတြကို
ေသခ်ာဖတ္ျပီး လုပ္ေဆာင္မွ box ထဲက
story . poem .song အျခားအရာေတြ ေတြ႕ရပါ
မယ္။

filesize=11MB

download=DownloadBlue

www.kaungkalayprogram.blogspot.com

အဆင္ေျပပါေစ။အဆင္ေျပပါေစ။
 
  ကြ်န္ေတာ္ blog တစ္ခုကို လုပ္တဲ႕  browser အခ်ိန္   နည္းလမ္း အတိအက်ပါပဲ
ဒါေၾကာင့္ အဆင္ေျပလိမ့္မယ္လို႕ ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္

No comments:

Post a Comment